Time to be random?

or rather… I’ll try to be as random as I can… because! I just got tagged…. I’ve been tagged before for this one.. So.. I’ll try to do it…

DIRECTION: Once you’ve been tagged, you have to write a post with sixteen random things, habits or goals about you. At last, choose five people to be tagged, listing their names and why you chose them.

Let us begin…

#1. I’m not a person that would talk about myself very often… frankly sometimes I wonder *wait! now I wonder* if I talk about myself at all!? Hmm…. maybe a little.

#2. I have this crappy “story” that I’m writing which is about…. “tragic love”? hahahhahah…. no lar not that tragic lar.. It’s just crappy and it’s just for me to see and be happy. No I won’t talk about it. I’m just writing *typing* down my imagination.

#3. I like desserts A LOT. I feel happier with dessert. Maybe that’s why I get fatter faster? hmm…. ….. …. …. Nah! says who?

#4. I tend to wash my hands and feet fairly often… often than most I think. Let’s see… in a day, when I wake up, I wash my feet, and then when I walk around the house and I feel my feet are dirty, I wash them again. When I go out and come back, I’ll wash them *hygienic purposes* and I’ll wash them before I go to sleep too… I think I actually like washing my hands more than my feet though… washing with soap is a much nicer feeling… hehehehe…

#5. I always wonder what life is about. Why are we here? What is the prupose of our existence?

Apparently the answer to the all important question of “What is the answer to life, the universe and everything?” is calculated as “42” according to “The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy” by Douglas Adams. But then again, that wasn’t the right question… I don’t think they found out what the ultimate question was. Apparently, Earth’s main existence was to figure out the Ultimate question. Interesting book.

#6. I want to go to New Zealand! But……………………………… It’s a little hard now with the swine flu hanging around and all… I’ll just wait and see…

#7. I’m terrified of graduating and getting into the workforce. I have lots of doubts. I doubt if I could get a job. I doubt if I’ll like the job I get. I doubt if I’ll even get a job! I actually doubt what I have studied for the past 4 years. I doubt the choice I made 4+ years ago. Wrong? Right? I guess I’ll never know… If I change it I might have the same thoughts I have right now. So let’s jsut forget about the past and move on. There’s nothing else I can change about the past. Only the future awaits.

#8. I have a number of sayings that I quite like… such as,

“I’ll cross the bridge when I reach it”

“People must rely on themselves” *translation from mandarin*

Darn! I wanted to talk about sayings and I forget what sayings I like.. maybe I should write them down next time.

Oh! There is this saying I was talking to ZX about…. to motivate her actually… hehe

“Lazy people go nowhere.”

“So people like you and me are not going anywhere.”

#9. I… wanna be….. …. I have no idea. I’m pretty clueless in a way. Though, it would be nice if I could live by the beach and have a simple and peaceful life. *Odd for a person that is afraid that there will be sharks even in shallow water*

#10. I actually like watching all kinds of reality shows. It can be really crappy! But I’ll still find it interesting! Actually! If I’m really bored, I’ll always find something to watch on tv. Honestly, those everything cath my interest?

#11. I like taking quizzes of any kind… especially those that tell me more about myself.. hahaha I find them quite hilarious sometimes… I don’t take them seriously, one shouldn’t really. It’s just for fun, nothing serious about it… maybe use them loosely as a guide… you can’t just follow what a quiz tells you.

#12. I feel I’m getting very bad at making friends. I seem to have lost basic friend making skills. Honestly! I think my people skills suck! I think my ability to speak coherently has deteriorated dramatically too! I must be keeping to myself too much. I should definitely talk more! But sometimes *or rather, most of the time…* I don’t have much to talk about. Sigh…………………………….. *Thinking of #5#

#13. My very very short term goal at this very moment is to study. Yes! I honestly should. *Looks like I’ve ran out of things to type out* It’s my final semester! I should graduate with a “BANG!” at least.

#14. I don’t like being the same with anyone else. *I wonder who does* Like for example, a person having the same birthday as you. It’s nice to know that the person shares the same birthday as you cause it’s quite special cause what are the odds huh? *actually the odds are pretty high, but never mind* But, by sharing the same birthday, it makes you less special. Or at least it makes me less special. Like…

“hey! Jenny’s birthday is tomorrow!”

“Oh!? Medusa’s birthday is tomorrow too!” *Forgive me for the name… no harm intended*

“Oh wait! I think it’s Brian’s birthday too!”

The spotlight was supposed to be on Jenny cause her birthday is tomorrow but it turns out Medusa *yes.. yes… I know… I’m sorry… it’s quite a nice name actually… the story behind it.. hmm… “what story?” and Brian share the same birthday too! So… Jenny has to share the spotlight with both Medusa and Brian now! How special can that be!?

#15. I have a very bad habit! Shaking my leg… It’s not good. It’s not pretty. I blame my brother! Hahahahhaa

#16. I’ve just set another goal for myself… a… mid term goal?

Learn how to drive properly? I can drive. But I don’t have confidence driving. I fear that I might crash into another car, I fear another car might crash into mine, I fear the car will reverse when I’m on a slope, I fear the car’s engine will die on me *releasing the clutch too soon*, I fear the car behind me which seems to be following me for no particular reason… unless… then my paranoia starts kicking in…. or! the car keeps getting closer and I get pressured to go faster… 😦 Darn! Too timid to drive?? Yes, I think so… too afraid of other cars? Yes, I think so too. Too lazy to change gears? Hmmm…. maybe too… Too lazy to press the break? Somewhat? You FAIL as a driver! Go back to Driving school!!!! Ok.

Phew! Looks like I’ve done it! Time to pick 5 people and write a reason for it… hmmm…

1. Shu Wei – Cause I think doing this tag can help one reflect on things?

2. Yeen – Cause your exams are over?

3. Michelle Lee – Ur random enough.

4. Teo Winnie – Cause you can improve your english! *It might take fairly long to do though*

5. Paranoid Bunny – Cause this looks like something that you wouldn’t mind doing… hehehhehehe

P.S. #15, I should blame myself for picking up such a bad habit. What can I do? My brother has this influence on me… the little sibling that looks up to the older sibling kind.

Advertisements

Dejavu Tag

Ooo I got tagged… *But I have a feeling I did it before* my first tag from Australia… ahahaha… ok let’s go!

How to Play:
1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. No cheating.
4. With the answers, give your own comments on how it relates to the questions.
5. Tag 10 people.

How are you feeling today?
Weezer – In the Garage
Today… I truly belong in the garage where I feel the safest. Sadly I have no garage at my place, so maybe I should go to someone else’s garage?

Will you get far in life?
The Goo Goo Dolls – Strange Love
Oh! I’ll go far in life if I have strange love??? How strange indeed..

How do your friends see you?
30 Seconds to Mars – The Kill
To my friends I want to challenge them? My oh my what a challenge. Oh great! It feels like I’m killing them!!!!!???? Darn! how depressing!

Will you get married?
The Strokes – Juice Box
I’m so cold
I’m so cold
I’m so cold?
😦 Probabaly I won’t get married…

What is your best friend’s theme song?
Dashboard Confessional – So Impossible
Wow… I didn’t know my friend’s theme song was always about asking people out… hmmm…. At least the guy went with it… hmmm..

What is the story of your life?
My Chemical Romance – Thank You for The Venom
Oh my goodness… why does the story of my life sound so depressed!????

*Darn! where do I get all these odd songs!?*

What was high school like?
The Click Five – Pop Princess
Wow!? I was a pop princess in High School!? U gotta be kidding me… What’s wrong with this playlist? This is so….. so…. so… wrong… At least the song is a little upbeat… ehehhe

How can you get ahead in life?
Jason Mraz – Love For A Child
Oh… as long as I had love from my parents when I was a child it should be alright right? right???

What’s the best thing about your friends?
The Killers – Bling (Confessions of a King)
Erm… They make me go higher and higher… and they always remember me.. LOL

What’s in store for this weekend?
Weezer – Hold me
Oh.. darn! looks like I’m falling deep down into some lovesick hole… So I need someone to hold me.. 😦 *Uh huh huh huh* cause I feel really lonely right now… *Uh huh huh huh* *Bawls till the weekend ends which is thankfully in a few hours*

Describe your grandparents.
Dashboard Confessional – These Bones
Oh… how nice.. they need each other’s company.. Awwww how sweet…

How’s your life going?
OneRepublic – Won’t Stop
Um… Seems like I’m gonna find some sort of soul mate soon… Cause I seem to swear that the person is the one and I obviously won’t stop? *Uh.. right…*

What song will they play at your funeral?
Snow Patrol – The Finish Line
Ahahah… my funeral.. It IS the finish line for me… *this is the most appropriate song so far in this tag… man!*

How does the world see you?
Matsu Takako – Sakura No Ame Itsuka
Oh… It’s in Japanese, how am I to explain? Erm.. from the tv series, she looked pretty happy, so I assume people see me as pretty happy?

Will you have a happy life?
Liang Jing Ru – Nuan Nuan
Wow! Since this is a pretty happy love song… So I guess yes? hahaha Ok lar yes lar.. who’s gonna say no right!? Aish!

Do people secretly lust after you?
Jamiroquai – Emergency on Planet Earth
This song has no relation at all to the question! So No, people don’t secretly lust after me.

How can you make yourself happy?
Blur – No Distance Left To Run

What should you do with your life?
Blur – No Distance Left to Run
*Sob**Sob* looks like I have no chance in changing anything so I should just continue with what I’m doing now eh?
*Man! this song is so emo*

Will you ever have children?
Jason Mraz – Coyotes
Since it’s totally unrelated at all! I guess no… 😦 I’ll just be going after someone or someone will be going after me.. -.-“”

What song would you strip to?
Fan Wei Qi, Angela Zhang & Claire Kuo – Sa Yan
What the ****… Can’t believe I will strip to a slow song *I must be pretty high at that time* plus it’s about friendship… -.-“””””” *Too high, too high, probabaly because my friends made me too high*

What does your mum think of you?
SG Wannabe – Silver
Um.. it’s in Korean so… I must assume!
Hmm… silver is not as precious as gold or white gold so I guess in my mum’s eyes I ain’t as precious as…. gold or white gold.. 😦

What is your deep, dark secret?
McFly – I’ll Be Ok
Hahahah my deep and darkest secret is….
that I will tell myself that I’ll be ok even if I’m down and lost… *That isn’t really very dark now…. is it?*

What is your mortal enemy’s theme song?
Five For Fighting – 100 Years
Hahaha.. looks like my mortal enemy is really worried about his or her age.. worrying about how many years they have to live.

What’s your personality like?
Jolin Tsai – Ning Meng Cao De Wei Dao
*I don’t feel like interpreting this song.. cause I dunno what it’s singing about* hahaah
Hmmm… sounds like I won’t be blaming anyone, and thank other people some more…. -.-“”” *Ok! Next song!*

What song will be played at your wedding?
Franz Ferdinand – Walk Away
Uh? Erm looks like I like the sound of people walking away so I’ll probabaly be guessing when the groom will be walking away… *Uh…. 😦 How depressing!!!!!*

Now to tag…
I feel too depressed to tag.. what a horrible mp3 player shuffler… uh huh huh huh.. why oh why? 😦 So if u feel as depressed as I do after reading this then do it! My goodness just DO IT! So I can spread my depression… Nyahahahahhaha

Handwriting Meme

Ah.. looks like I haven’t been updating in a fairly long…. time… was caught up in certain things.. oh well…

Now I shall do a long overdue “I’m it- tags” from Stranger =)’s blog.. ehehhe…

Oh dear.. the last line is kinda cut off… any way it says “on their hands…”

Now everyone knows what ugly handwriting I have.. ehehe..

Some cool updates in the game world… GTA IV is going to be out… ehehehe… so excited…

Oh well.. I think that’s about it.. cheerios!

Finally… “I’m it” again…

Hmm… my blog seems pretty un-wordy lately.. so time to add some word count. LOL wanted to blog last week but time was of essence so no time was alotted for me to type gibberish for my readers to read. ehehe..

btw, wordpress changed the layout of the main area and I only noticed that I can actually add music to my post.. LOL sod arn blur… anyway… I just got tagged and feel pretty free.. so continue the tag I shall…

—————————————————————-

It’s a “Remove-One-Question-And-Answer-The-Rest-Tag”? *[ v ], I don’t think this is the title…*

Instructions: Remove one question from below, add in your personal question, make it a total of 20 questions, then tag 8 people in your list. List them out at the end of this post. Notify them in their chat box that he/she has been tagged. Whoever does the tag will have blessings from all.

1. Who is your all-time inspiration?

Hmm… tough for someone that doesn’t have someone to be inspired by… I only have one… Dato’ Tony Fernandez… but erm.. hmm.. this doesn’t seem right…

who does inspire me???

2. Have you given your first kissed away?

ever watched the movie “never been kissed”… enough said…

3. If you were stranded on a deserted island, who are the 3 blog buddies you would take with you? why?

[ v ], cause she wants to take me.. so I take her back lar… ehehe…

zyenn, cause she can cook… LOL *

*who’s in my list?*

I don’t need anymore story tellers… hmmm… hmmm…

can I just bring 2?

Coffeeholic? but then she might erm… die off due to the lack off coffee…..

hmmm… gothic mischief then…. so she can tell me more stories.. that way I won’t get bored.. and no one else on that island would get bored.. hehehe… what a nice situation…

4. Where is the place that you want to go the most?

Hahahha.. this is tough… hmmm… I’ll pick… Switzerland.. cause I want to touch snow.. LOL and then there are the chocolates… mmmmmmm….. wonder if they have chocolate snow… heheh Heaven…

5. If you can have one dream to come true, what would it be?

find out the purpose of human life. wahhahahaha

6. Describe yourself in one word.

Lost. until my dream comes true.. wahhahaha

7. What are you afraid to lose the most now?

Lose myself, motivation wise.

8. If you won $1 million, what would you do?

oddly enough I actually thought of this before… but there is so many things.. wait until I have my million then ask me this question again…

9. If you meet someone you love, would you confess to him/her?

shyly no.. :p… don’t ask me why.. I will definitely say… “I’m shy.”

10. List out 3 good points of the person that tagged you.

Artistic, neat (very very extremely… until it’s to the point of being obssesive compulsive…. ok maybe not so… neat) and determined.

11. What are the requirements that you wish from the other half?

wish hmm.. i guess what you wish for won’t neccesarily come true.. so I’ll rather not wish no keep myself from being disappointed… hahahhaha… aha! only one would do.. unconditional love… kekeke

12. Which type of person do you hate the most?

hmm.. hate is a strong word *gosh i think i sound like zyenn.. gasp!*… Let’s see… have I hated anyone before… hmmm…. I guess one could say I dislike “2 faced people” *gasp! now I suddenly sound like Louise… Louise – 2 Faced*

13. What is your ambition?

to earn tonnes of money… then I can laugh like an evil person… muhahahhahahahha…. *actually haven’t really found one.. so earning money it is first*

14. If you have faults, would you rather the people around you point out to you or would your rather they keep quiet?

Of course I would like people to tell me… but I might not like what they say that’s all… heheh.. tough eh?? just tell me lar…

15. Find a word to describe the person who tagged you.

Odd, isn’t this fairly similar to #10?

one word… Friend… lol…

I’ll find another word… “Striver” isn’t really a real word….

16. If you have a chance, which part of your character would you like to change?

Being more aggressive… not physically though..

17. What’s the last shocking thing you’ve seen or heard?

someone went to a gym and died? scary scary stuff…. *btw the gym wasn’t the cause of death*

18. What do you wish to have now?

Financially free… *darn whAt the heck am I talking bout? am I even financially un-free????* My parents be financially free then…

19. What was the worst thing you ever did when you were angry?

jee I don’t remember… Pissed off with everyone?

20. What was the sweetest thing someone ever did for you?

hmmm… actually more like the whole class singing happy birthday.. hahah odd odd…. very extremely odd…

The 8 people I tag are….. ………. ……….. hmm I tag whoever that owns a blog, that has free time on thier hands, and so happen to stumbled into this blog and just read rather crappy answers to fairly good questions and feel that they can answer the questions way better than how I did. If no one fits that criteria.. then that is so sad… LOL

—————————————————–

TIme to go.. cheerios! see you in the near future… I’ll be back.

I don’t wanna be…. IT *or HIT*

hehehe eeee if U haven’t figured out the title… I’ve been hit!! *tag actually but hit rhymes with it* so I’m IT again… *sounds so unenthusiastic… maybe I’ll do it halfway*

got hit by Zyenn and her blog doesn’t let me copy the excerp about the rule.. 😦 cis cis. gotta go type it… sniff sniff…

READY?

RULE: Each player of the game starts off with the 10 wierd things/ habits/ little known facts about yourself. People who get tagged must write in a blog of thier own 10 wierd things/ habits/ little known facts as well as state this rule clearly. At the end you must choose 6 people to be tagged and list thier names. No tagbacks! *while typing the rule I suddenly thought of translating it to malay.. kakakka**shall not do it as too time consuming*

SET….. GO!!!!!!

1. For some reason, I like singing “jingle bells” when it’s not christmas.. when christmas comes.. I’ll sing chinese new year songs… -.-“

2. Fall is my favourite season eventhough we don’t have it here.. I like seeing the leaves fall…

3. Afraid of sharks *not very unknown* time for a little story telling. *saw a picture of a shark in aquaria’s advertisement in a newspaper, wanted to read the article on the page next to it and I could feel the shark staring at me… had to cover the darn shark’s face…. sniff sniff*

4. I’m a home kid… likes staying at home…*home is where the heart is…. I think I saw that somewhere before*

5. I like my sandwiches without any spread, ie, butter, margarine, mayo, bread spread, just the ingredients.

6. Must have music when I’m online, no music and everything seems wrong… even if I only surf for like 5 minutes…

7. I like calling people names.. *which I think is a bad thing* but… but… it’s not degrading or anything… * i think.. hopefully it’s not…*

8. My favourite song at this very moment is actually Roxette’s Dangerous which was released at the end of 1989… like 18 years ago…. hehehehe

9. I actually don’t read my entries again unless I really like it… I just type it and forget about it…

10. I like playing gangster games… *PC games* even my brother doesn’t play em… hahaha proves how violent I am I guess….

Ah yes yes I’m done… don’t think it was very insightful though… I don’t like self-disclosure… hmmm must I really tag people? must I??? must??? ok I shall make the following people “IT”

1. Lobak Mengantuk

2. Orang giler kopi

3. peridot *dunno home to translate*

4. not so evil devil *I think U’ll know who U are*

5. Paddington *kakkaak don’t think U’ll do though*

6. Chien Hui

Ok I shall split now…. cheerios… has anyone found Beary Fishy yet though?

Tag ME! Tag ME! Not….

hahah ok I got me first tag of the year, a pretty interesting one too… The sleepy carrot tagged me while I was busy changing my lovable avatar… hehehe.. oh well… here goes…

Instructions:

1. Open your library (iTunes, Winamp, Media Player, iPod, etc.)

2. Put it on shuffle

3. For every question, type the song that is playing.

4. When you go to a new question, click the next button.

Don’t cheat! *But I feel like it…*

Drumroll *da da da da da da da ……..*

Opening Credits

U2 – Beautiful Day

: Wow… wat a nice opening… it is indeed a beautiful day… heck everyday is a beautiful day… except for maybe people suffering from the floods and all…. stilll it’s a beautiful day though I must admit.. it’s already night time… hahahah -.-“

Waking Up

Secondhand Serenade – Let It Roll

: oh I doubt U readers wouldn’t know this band… myspace band…. emo-ish and acoustic… I shall give a little intro on the song then… ok em… it’s about something going out of control and the dude is singing to let things roll…

but its over were gonners

its out of our control

and if theres one thing that i know

its that its best to just let it roll

so lets just let it roll


gosh… wat a bad start to a day… things getting out of hand and just let it roll.. well at least I’ll let it roll, go with the flow people say…. I shall roll outta my bed tomorrow. hahaha

First Day at School

Eve 6 – Here’s to the Night

: haha… I guess I did my partying before the school started…. some people might not know this song so I shall add in the chorus.

Here’s a toast to all those who hear me all to well.

Here’s to the night we felt alive.

Here’s to the tears you knew you’d cry.

Here’s to goodbye, tomorrow’s going to come to soon.


bye bye to me partying night I guess… *like I have any* sounds more like a song before my first day of school no? maybe I miss my “alive” night too much that I have to have such a soundtrack for my first day of school.. 😦

Puppy love *darn a nice song came on.. but I have to next it…. ish….*

Andy Hui & Evonne Hsu – Lian Ai Ping Lu

: Ok… I guess this fits cause it’s about love….

Andy & Evonne : Oh U light up my life

Suo yi wo ye xi wang

wo men xing zhong ping ling dou yi yang

Evonne: Meng Jia Dian Gan Jue

Andy: Si Nian Zhuang Shang Chi Bang

Andy & Evonne: Ai Shi Wu Xian Ke Neng De Fei Xiang

*translation*

Oh U light up my life

That is why I hope that

our feelings are mutual as well

Dreams add more feelings

thoughts of U are a flutter

Love is an endless possibility of flight


Ok my translation is pretty horrible…. besides goosebumps are pretty much cropping up….. pretty nauseating lyrics no? Oh well.. it’s about puppy love anyway so who cares? the mushier the better….

Fight Song *jeez.. another nice song is on… oh well*

Jack’s Mannequin – Lonely For Her *I shall change it to him to suit my gender preference*

:Ok… I’m not much of a fighter I see… where got people one to fight that time think of a guy that means a lot to her one?

I’m so, I’m so lonely for him

I’m so, I’m so lonely for him

I’m so lonely for him

I’m so, I’m so lonely

I’m so lonely

My one and only…


Dude “I” just lost my one and lonely…. how could anyone fight??? *changing her to him was a bad idea…. makes me sound so desperate…*

Breaking Up *Gosh… will nice songs pls stop cropping up after each answer,I can’t enjoy em :(*

Snow Patrol – Hands Open

Bridge: Hands open and my eyes open

I just keep hoping that your heart opens



Chorus: It’s not as easy as willing it all to be right

Gotta be more than hoping it’s right

I wanna hear you laugh like you really mean it

Collapse into me, tired with joy


: Doesn’t sound like a breakup song… except for the bridge.. my hands are open, so are my eyes.. but the dude’s heart ain’t.. *sniff sniff* I guess it’s a good break up song after all…. everythign should be right and all but it turns out other wise so why continue on being together eh?

Prom

Coldplay – Fix U


And the tears come streaming down your face

When you lose something you can’t replace

When you love someone but it goes to waste

Could it be worse?

Lights will guide you home,

And ignite your bones,

And I will try to fix you


: man… sounds like I got dumped at prom…. only the lights will guide me home… sad sad… thankfully there would be someone else there to fix me…. 🙂

Life is good

Breaking Benjamin – The Diary of Jane

: Oh dear…..


somethings getting in the way

somethings just about to break

I will try to find my place in the diary of jane

so please tell me how it should be…


well… I must be a person filled with preseverance… as I will still try and find my place in the diary of jane…. *I omitted parts which I personally think is in appropriate… kakaka*

Driving *uh oh… I can’t connect to blogger…*

Kaiser Chiefs – Na Na Na Na Naa

: LOL no lyrics required for this…. this is what happens when U don’t follow the road rules… go 120 on an 80 road, the police catches U and I go “Na Na Na….” LOL…

Flashback

Panic! At the Disco – Camisado


Can’t take the kid from the fight

take the fight from the kid

Sit back, relax

Sit back, relapse again

Can’t take the kid from the fight

take the fight from the kid

Just sit back, just sit back


: guess I had a lot of fire back then…. well I’m sitting now if ur wondering…

True Love

Jacky Cheung – Er Fen Zi Yi De Xing Fu

: Direct translation = 1/2 of the happiness

which would literally mean that I only get 1/2 happiness and 1/2 sorrow? well I guess love does hurt….

Wedding

Augustana – I feel fine

: another myspace band… good stuff no doubt….


Tonight…

I’m running away tonight…

Tonight…I am.


but a bad song for a wedding day no doubt…. oh my gosh…. or izit running away from my family not my future spouse…. or… running away from the single life… AHA that would be it… no rebutts ok?

moment of triumph

Jessica Simpson – Between U & I *how did this song get into the system?*

: erm.. I don’t want to talk more about this song… pretty mushy stuff… it’s about the love between the “U” and “I”… I shall anticipate this triumph…. heheheh

Death Scene

Franz Ferdinand – Evil & A Heathen *oh this song….. wats a heathen by the way?*


I’m evil and a heathen

I’m evil and a heathen

I’m a heathen and evil like you

There’s not a lot

Not a lot I couldn’t do


: ok.. I know wat’s a heathen now…. ok… I was evil and a heathen but I’m just like U.. why must I die? only time will tell… NEXT!

Funeral song *can I just pick this current song?*

Everclear – A Shameless Use of Charm


Everybody Says They’re Looking For The Fairy Tale

No, They Are Just Looking For A Way To Fall

Everybody Says They Are Looking For The True Love Lost

True Love Lost


: not as appropriate as it should be…. I did fall in the end no doubt since this is the funeral….

End Credit *hopefully it’s instrumental to add to it’s dramatic end*

The Strokes – New York City Cops

: wat does the NY city cops have to do with the ending credits? my life was a thriller eh? aww… please… I’m blushing here…. hehehe


And the hours they went too slow

I said every night

She just can’t stop sayin’:

“New York City cops

New York City cops

New York City cops

They ain’t too smart

New York City cops

New York City cops

New York City cops

They ain’t too smart”


ok.. now the lady says they ain’t too smart… no wonder they thought my life was a thriller… teehee….

well.. now that was fun…. now for the tagging part…. since it’s pretty fun.. I tag the little tree spirit , Coffeeholic, Zyenn , Peridot and last but not least the evil devil wakakkakaka

cheerios people… hope U had fun reading this post…

I’m IT!

I got tagged so I’m IT. about why I’m IT. I read a Calvin & Hobbes comic strip and Hobbes & Calvin were playing tag and I think Hobbes got tagged so he’s IT. Then it went on to what does “IT” do… Calvin got frustrated in the end though….. ooo [ v ] got tagged too… and it’s her first tag… how nice… how coem I don’t document my stuff like that? hmmm, let’s cut to the chase. SOmething tells me I did this before though, oh well…



Numero Uno: On The Outside

Name: Robbstar *kakaka, I prefer an air of anonymity*

Birthdate: July 20th during the 80’s

Current Status: Single?

Eye Colour: eh… BROWN!

Hair Colour: Black?

Righty or Lefty: Once a righty always a righty

Zodiac: the crab… Cancer



Numero 2: On the inside

Your Heritage: *Long De Chuan Ren* muahahahhah chinese descendent

Your Fears: Sharks… animals with extra large teeth, ie sharks, crocodiles. The ultimate fear, DEATH!

Your Weaknesses: Lazy, take things for granted, feels that I’m always right.

Your Perfect Pizza: Puzzini’s Capri… hahaha



3 is a company: Yesterday , Today Tomorrow

Your thoughts first waking up: What time izit?

Your Bedtime: Between 12 to 2… *gotta start sleeping at 12*

Your missed memory: Hmmm.. if it’s already missed means I won’t remember it right? odd odd q.



Numero 4: Your Pick

Pepsi or Coke: Pepsi. actually I prefer Sprite… oh well

McDonald’s or Burger King: McD, is this even a comparison?

Single or Group Dates: Beats me

Adidas or Nike: Adidas… hands down

Lipton Tea or Nestea: Nestea, sweet stuff for me…keke

Chocolate or Vanilla: CHOCOLATE is my life

Cappuccino or Coffee: Neither… hmmm if I have to.. probably Cappuccino



5 is a new pop group: Do You

Smoke: Nope sirree

Curse: Try my best not to



6 picking stix *keke*: In the past month

Drank Alcohol: yeap…

Gone to the mall: yeap…

Been on Stage: hmmm yeah… to ask the lecturer questions… hahahha if U count that as a stage…

Eaten Sushi: hmmm yeap yeap.. *can’t really remember”

Dyed your hair: Nope, never did.



se7en: Have U ever

Played a stripping game: Nope

Changed who U were to fit in: Me? Change? hahahha if I did then I obviously did not know…



Lucky Eightball:

Age your hoping to be married: After I get me CPA???



9 mime: In a girl/guy

Best Eye Colour: Depends actually, almond would be nice… or gray… hmmm

Best Hair Colour: Depends again… Probably Brown…

Short or Long Hair: Short.. again this would depends on whether it suits the person… oh well…



Ten o’clock: What were you doing

1 minute ago: listening to “start the commotion”

1 hour ago: Reading the papers *what a major heist*

4.5 hours ago: I was dreaming of a white christmas….. I was sleeping

1 month ago: oo ooo I was at a camp

1 year ago: hmmm wait I gotta check, wonder if it’s checkable… ooo wow… I actually ahd a post on the same day last year… hahahha I was kinda busy preparing for presentations and me finals…



7-11: Finish The Sentence

I Love: the way the air smells after the rain

I feel: like I’m wasting my time…

I Hate: sharks.

I hide: a big part of myself from the world

I miss: having dinner with my entire family

I Need: to get myself some water.



Lastly 12: Tag 5 people
hmmm.. actually I don’t really feel like taggin anyone… But I really want to tag someone… so

1. Coffeeholic

2. Peridot

3. Roberta

yeah that’s about it… so I shall split now… hehe